curatenie in profunzime Acasa | Harta site | Cariere    
servicii profesionale de curatenie si intretinere civila si industriala
Recomanda site-ul:
NEWSLETTER:


Alege un serviciu:

Garantia lucrarilor
Garantam orice contract semnat cu polita de asigurare de 1 milion de EURO.
Servicii adiacente
   Alpinism utilitar
   Dezinsectie
   Deratizare
   Dezinfectie
   Constructii civile si ind.
   Amenajari interioare
     Noutati:
     Promotii:
Certificari:

 ISO 9001 : 2008
ISO 14001 : 2004
OHSAS 18001: 2007
NCAGE
Marca inregistrata

Biroul de presa » Presa despre noi » La DEEP SERV este curatenie in profunzime...

La DEEP SERV
curatenie in profunzime


Compania DEEP SERV a fost certificata ISO 9001 - 2000, cu privire la sistemul de management al calitatii. Acest lucru testeaza eficacitatea activitatii desfasurate in cadrul companiei si da clientilor garantia ca DEEP SERV livreaza constant calitatea dorita. Pentru realizarea tuturor obiectivelor propuse, echipa manageriala a definit responsabilitati la nivelul tuturor compartimentelor (executiv, coordonare, vanzare, financiar, resurse umane, tehnic, protectia muncii, medicina muncii, etc.), comunicarea interna devenind un important instrument in evaluarea continua si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
« Curatenie in profunzime » este deviza DEEP SERV, dincolo de care, eu personal, pot da oricand garantia profesionalismului echipei noastre.' A declarat cititorilor Monitorului de Vrancea, Marian Spinu, directorul general al companiei DEEP SERV .


Rep: Ce presupune certificarea ISO 9001:2000 cu privire la sistemul de management al calitatii?


M.S. : Prin definitie, sistemul de management al calitatii se refera la activitatile coordonate pentru a orienta si controla o companie in ceea ce priveste furnizarea calitatii produsului. Mai nou, acest lucru trebuie sa se realizeze conform unor standarde internationale, respectiv SR EN ISO 9001 :2000. Controlul calitatii urmareste politica unei companii in domeniul calitatii, cu tot ce presupune aceasta : metode folosite, obiective, organizare, planificare, corectie etc. ; se testeaza eficacitatea activitatii desfasurate si se da clientilor garantia ca intreaga companie livreaza constant calitatea dorita.


Rep : Care este politica DEEP SERV, referitoare la calitate?

 

M.S.: Vorbim deci despre intentiile si orientarile generale, despre ceea cecompania  DEEP SERV urmareste sau are in vedere; obiectivele sistemului de management al calitatii sunt formulate foarte clar de R.M.C. (Responsabil cu managementul calitatii) si reflecta preocuparea constanta a companiei DEEP SERV de crestere a calitatii serviciilor furnizate, in primul rand prin implicarea angajatilor la imbunatatirea si supravegherea continua a calitatii activitatilor. Au fost definite responsabilitati la nivelul tuturor compartimentelor (executiv, coordonare, vanzare, financiar, resurse umane, tehnic, protectia muncii, medicina muncii, etc.), comunicarea interna fiind un important instrument in evaluarea continua si imbunatatirea calitatii. In compania DEEP SERV, utilizata conform standardelor de varf, comunicarea interna permite intelegerea si punerea in aplicarea a politicii in domeniul calitatii iar, in cazul depistarii unor neconformitati, faciliteaza indreptarea urgenta a acestora. Metodele utilizate la DEEP SERV pentru realizarea comunicarii sunt: prezentari individuale sau de grup in cadrul unor reuniuni de analiza (saptamanal, lunar, trimestrial, anula, etc); metode informatice si audio vizuale; legislatii on-line; training-uri de perfectionare la nivel de conducere a departamentelor ; participarea la targuri internationale de profil (Targul International din Amsterdam - Olanda si Verona - Italia), etc. Important este sa se retina ca in cadrul analizelor interne, orice idee ce vine din partea echipei noastre este receptionata, tratata si documentata.


Rep : Cum ati realizat instruirea personalului?


M.S. Manualul managementului calitatii (MC - 01) prevede conditii referitoare la sistemul de management al calitatii si este utilizat atat in instruirea si perfectionarea personalului dar si in relatia cu clientii ; vorbim despre cerinte obligatorii pentru intreaga companie dar si pentru fiecare angajat indiferent din ce compartiment si departament face parte.


Rep : Cum veti asigura cresterea abilitatii pentru indeplinirea cerintelor calitatii?


M.S. : Certificarea calitatii impune imbunatatirea pemanenta , respectiv continua crestere a abilitatilor pentru a indeplini cerintele clientilor. Reclamatiile sunt un indicator obisnuit la insatisfactiei clientului, dar absenta acestora nu presupune in mod necesar indeplinirea oricarei pretentii. Asadar, chiar daca cerintele clientului au fost indeplinite, aceasta nu ne asigura ca nu ne-a scapat nici o neconformitate. De aceea, obligatorie devine eficacitatea muncii, pe care echipa DEEP SERV o are intentie si despre care, oricine din compania noastra a inteles-o perfect, ca pe masura in care activitatile planificate sunt realizate pentru a obtine rezultatele dorite.


Rep : Ce trebuie inteles prin monitorizarea si masurarea calitatii si de ce satisfactia clientului ocupa un loc esential in managementul calitatii?


M.S. : DEEP SERV a stabilit ca una din modalitatile de masurare a performantei in managementul calitatii o reprezinta monitorizarea informatiilor privind perceptia clientului la satisfacerea cerintelor sale. Pentru o monitorizare pemanenta DEEP SERV colecteaza si analizeaza reclamatiile si sugestiile clientilor; chestionarele de evaluare a gradului de satisfactie al clientilor ; comunicarea directa cu clientul ; nevoile pietei si nu in ultimul rand informatii despre concurenta. De exemplu, tot ce este trecut in ‘Chestionarul de satisfactie al clientului' are greutate in analiza efectuata in vederea stabilirii masurilor cresterii satisfactiei si increderii clientilor.


Rep : Ce obiective ati stabilit odata cu certificarea ISO 9001?


M.S. : Obiectivele DEEP SERV sunt clare, concise si bine intelese de staful de conducere, subalterni, executie, colaboratori, etc ; ele nu fac altceva decat sa ne asigure un loc fruntas pe piata serviciilor profesionale de curatenie, civilsi industrial. Esentiale sunt acum : extinderea ariei de acoperire la nivel regional ; mentinerea si imbunatatirea calitatii serviciilor ; cresterea gradului de satisfactie al clientului ; cresterea competitivitatii ; identificarea necesitatilor pietei ; investitii la nivel de echipamente si utilaje de ultima generatie, toate acestea, avand ca scop final cresterea permanenta a productivitatii muncii.


Rep : Ce organism v-a certificat ISO 9001?


M.S. : Compania DEEP SERV nu s-a certificat ISO 9001:2000 doar din necesitatea de a avea un certificat si atat, asa acum fac de altfel foarte multe companii. DEEP SERV a investit intr-un organism puternic, recunoscut pe plan european, un organism pentru care merita investit si, in mod sigur, roadele nu vor intarzia sa apara. Dovada ca 'TUV CERT" este un organism puternic si de succes, compania DEEP SERV a fost certificata si agreata de organismul de certificare - O.M.C.A.S.


Rep : Ce inseamna acum DEEP SERV ?


M.S.: DEEP SERV este marca inregistrata la O.S.I.M. , specializata in servicii profesionale de curatenie, civil si industrial, alpinism utilitar si pardoseli industriale de trafic din pvc si epoxidice. Aria de desfacere a serviciilor este reprezentata, pe langa judetul nostru, unde se afla sediul administrativ central, puncte de lucru in Galati - Braila, Bacau - Neamt, Buzau - Prahova, Suceava si municipiul Bucuresti. DEEP SERV pune pret pe calitatea serviciilor prin sisteme integrate si complexe pentru curatenia civila si industriala, intreaga echipa asumandu-si responsabilitatea pentru ceea ce executa. Ne place sa spunem ‘Lasati curatenia profesionistilor, perfectiunea este norma noastra !' iar deviza companiei este ‘Calitate inainte de toate'. De la inceput, politica DEEP SERV a fost aceea de a furniza servicii de cea mai buna calitate, de a stabili pe termen lung, parteneriate bazate pe incredere si, nu in ultimul rand, de a deveni lider regional in serviciile de curatenie profesionala. Imaginea companiei noastre este generata de varietatea si complexitatea serviciilor oferite dar si de potofoliul de clienti ; aceasta ne confera un loc de frunte in ierarhia companiilor de curatenie profesionale. Responsabilitatea fata de serviciile prestate o traducem si prin profesionalismul celor 130 de lucratori ai companiei, calificati prin cursuri si aplicatii de specialitate si cu o bogata experienta in domeniu. Oferind calitate incercam sa satisfacem exigentele fiecarui client ; de altfel, pentru castigarea increderii acestora am recurs, de foarte multe ori, la demonstratiile gratuite la cererea clientilor, la finalul carora sa poata intelege mai usor utilitatea si eficienta serviciilor DEEP SERV. Vreau sa subliniez si faptul ca toate echipamentele, utilajele si materialele consumabile poarta marca unor firme si marci de prestigiu de pe piata Uniunii Europene si sunt avizate conform standardului international ISO 9001. As vrea sa multumesc acum cu aceasta ocazie tuturor clientilor si colaboratorilor nostri, care ne-au acordat incredere, care au acceptat si plusurile si minusurile activitatii noastre si care ne-au ajutat sa ne dezvoltam prin increderea data serviciilor noastre. "Curatenie in profunzime" este deviza DEEP SERV, dincolo de care, eu personal, in calitate de director general, pot da oricand garantia profesionalismului echipei nostre.


 

DEEP SERV - membra a




 
Web Design & Branding: Media AD Matters